dijous, 1 d’octubre del 2009

La meva experiència sobre el món tecnològic i informàtic i el seu ús a l'escola


Val a dir que en els temps que corren, els nens es relacionen amb el mon informàtic i tecnològic cada cop més d'hora, en el meu cas, que jo recordi la meva primera experiència va ser sobre els 7-8 anys amb l'ordinador del meu pare, un Pentium 1 ( ara, tota una relíquia ).Jo era, i sóc un gran aficionat als escacs i el meu pare tenia un joc d'escacs al qual vaig començar a jugar una llarga temporada, desprès vaig començar a jugar a un joc d'Indiana Jones que era mot divertit ja que era un joc de pensar mes que de disparar com els jocs que son mes habituals actualment.
Val a dir que en pocs anys la informàtica i la tecnologia s'han transformat radicalment, recordo que els jocs als que jugava, eren jocs que cavien a un disquet ( un altre relíquia actualment )
Ara ja fem servir el Cd y el Dvd, en el cas de la tecnologia sóc d'una generació en la qual hem experimentat tot el canvi, on es reflexa clarament aquesta situació es en el aspecte tecnològic referit a la musica, soc d'una generació que hem utilitzat el Walkman , el Discman , el minidisc , el Mp3 i de moment per ultim el Mp4.


Com a reflexió personal dels temps en els que vivim, en el context tecnològic si et compres un ordinador avui d'aquí un mes ja no serà el millor, i en un parell d'anys estarà obsolet, fet que ens ha submergit en aquest consumisme desproporcionat en el que tothom vol tindre sempre el millor del millor i anar a la ultima per tindre un estatus social dintre de la societat actual.



Si parlem de la meva experiència amb la informàtica, tinc que exposar que a la escola Patufet Sant Jordi de L'Hospitalet vaig tindre contacte amb programes com el Word, Paint, programes educatius de caire matemàtic ( els quals m'encantaven) També fèiem servir l'ordinador a l'assignatura de Musica per fer composicions musicals.A primària, a la meva època no varem tindre un ús abundant d'eines informàtiques, factor que desprès a Secundaria va canviar degut a que teníem crèdits variables a tota l'etapa de la ESO en la que apreníem coneixements informàtics bàsics( emmagatzematge de dades...) i no tan bàsics com podia ser la creació de programes per conjugar els verbs correctament i altres aplicacions interessants.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada